bukan ape, tujuan asal ak bt blog ni nak ekpress pe ak rase...
ak ni mcm2 rase de...
kdg2 nak jd jahat, kuar mcm2 ayat yg xpatot...
kang xpasal2 org xkenal bace, pe plak dikatenye pasal ak...
kalau ikotkan, ak mmg xpedulik pon...
tp, makin lame, de plak yg follow (mayb sbb ak follow diorg dulu kot)..
bile time lepas ckp, rase mcm serba xkena...
sbb nye, org len pon bace gak...
mule2 link bg kat kengkawan je...
tp bile da follow org len, mesti org tu nak tgk gak sape yg folow diorg kan...
actually, tujuan ak follow blog org bukan sbb nak suh org follow ak gak...
ak juz nak tgk life dr perspektif org lain...
bukan cube menjudge org, just kdg2 bile bace cerita org lain, banyak benda ak blaja...
disebabkan itu juga ak rase serba salah nak private kan...
kalau ak da sibuk2 nak blaja dr life org, nape org len xley tau pasal life ak...
tp, bile pikir banyak2 kali, de ke org nak tau pasal idup ak...
kecuali, mereka2 yg penah melihat ak secara berdepan, berbual tentang life mereka dan life ak...
mungkin mereka masih sudi bace pe jd pd ak... *sighs*
pape pon, everything under consideration...
ape jua keputusan ak, ak harap xde pihak yg marah or tersinggung hati...
i just wanna be me...
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
This is a crazy world
These can be lonely times
It's hard to know who's on your side
Most of the time
Who can you really trust
Who do you really know
Is there anybody out there
Who can make you feel less alone
Some times you just can't make it on your own
These can be lonely times
It's hard to know who's on your side
Most of the time
Who can you really trust
Who do you really know
Is there anybody out there
Who can make you feel less alone
Some times you just can't make it on your own
I'm standin' on the bridge
I'm waitin' in the dark
I thought that you'd be here by now
There's nothing but the rain
No footsteps on the ground
I'm listening but there's no sound
Isn't anyone tryin' to find me?
Won't somebody come take me home?
It's a damn cold night
I'm tryin' to figure out this life
Won't you take me by the hand?
Take me somewhere new
I don't know who you are
But I'm, I'm with you
I'm with you
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
7 comments:
dusshh...
mahu privatekan?
oh,saya penah berfikir camtu.
tetapi xjadi.
sebab kadang entri kita tu boleh mengubah ssorg.
:)
sharing is really a good thing dude...
u'll learn a lot from reading others experiences..n org pon boleh belajar u\fro ur experience..
if u wannabe yourself...
why bother so much on what ppls think about you?
after all, we just a human. kita bkn perfect, sometimes kita buat silap. perjalanan hidup kita up and down.
anyhow, this is ur blog. it's a reflection of you. if you want to keep it private, i shall respect ur privacy. but if you decide to share it, make sure u ready to share ur life with the whole world...
think about it bro.
Lynn Honeym bersetuju dengan Ejay.
:)
NJ...
ni amaran KERAS dari-ku..
kalu mau private ur blog,m8 sure ku di-invite..!~ :P
terpulang kepada anda..cuma jangan sehingga kita terputus hubungan sudahlah...(mcm gay plak)hahaha
hayat: mmm, terpikir begitu jugak...
adie: yup2...
ejay & lynn: :) ok, nak pikir masak2 dulu...
nana: of coz ko akan di-invite.. hahaha.. jgn riso..
black: so, gunekanlah "lost contact" instead of "terputus hubungan".. hahahahahaha..
Post a Comment